אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה הם שני כלים חשובים בפרסום ובקידום מקוון,
אך הם שונים במטרותיהם ובתפקידים שלהם בתהליך השיווקי.
הכירו את ההבדלים המרכזיים ביניהם!
אתר אינטרנט:
האתר הוא מרכז את הפעילות המקוונת של ארגון, חברה, או אישיות ברשת האינטרנט.
זהו הזירה המרכזית שבה יש את כל התכנים, המידע והשירותים שהם מיועדים לציבור.
דרך האתר, אנשים יכולים לקבל מידע על העסק, לרכוש מוצרים או שירותים, וליצור קשר ישיר עם החברה או העסק.
עמוד נחיתה:
עמוד הנחיתה הוא עמוד באתר האינטרנט שמיועד לתחום ולמטרות ספציפיות.
העמוד נבנה באופן כזה שמכוון להשיג מטרה מסוימת – כגון רכישת מוצר, מילוי טופס, הרשמה לאירוע ועוד.
המטרה שלו היא להפנות את המבקרים לפעולה מסוימת ולהגביר את תודעת הלקוח לגבי המוצר או השירות.
הבדלים נוספים:
-
- תכנות – אתר אינטרנט מורכב ממספר עמודים המקושרים זה לזה ומהווה את כל התכנים של העסק.
בעוד שעמוד הנחיתה נבנה עם תכנים ועיצוב ייחודיים למטרה ספציפית בלבד.
- תכנות – אתר אינטרנט מורכב ממספר עמודים המקושרים זה לזה ומהווה את כל התכנים של העסק.
-
- מטרה – אתר נוצר כדי לספק מידע עבור הקהל הרחב,
כאשר עמוד נחיתה מתמקד בפנייה לקהל מטרה ספציפי.
- מטרה – אתר נוצר כדי לספק מידע עבור הקהל הרחב,
-
- תכנים ועיצוב – אתר אינטרנט כולל רב תכליתיות וכמה עמודים, ולכן הוא מעניק מראה כללי לאורח.
בעמוד נחיתה, התכנים נמצאים במרכז הפעולה והעיצוב הוא פרקטי ומיוחד למטרה של העמוד.
- תכנים ועיצוב – אתר אינטרנט כולל רב תכליתיות וכמה עמודים, ולכן הוא מעניק מראה כללי לאורח.
-
- קידום ושיווק – כשלקוח מקליק על מודעה, הוא רגיל להגיע לעמוד נחיתה במקום לאתר האינטרנט.
עמוד הנחיתה עוצב במיוחד בכדי להפוך את הלקוח לקונה.
- קידום ושיווק – כשלקוח מקליק על מודעה, הוא רגיל להגיע לעמוד נחיתה במקום לאתר האינטרנט.
-
- נתונים וניתוח – באתר האינטרנט, ישנה אפשרות לאסוף נתונים רבים ומגוונים על גולשי האתר,
באמצעות מערכות ניתוח וכלים שיווקיים, ובאמצעות מגוון מידע, כולל את הדפים בהם המבקרים ביקרו,
התכנים שהם צפו בהם, והפעולות שביצעו במהלך ביקורם באתר.
- נתונים וניתוח – באתר האינטרנט, ישנה אפשרות לאסוף נתונים רבים ומגוונים על גולשי האתר,
לסיכום, אתר האינטרנט הוא מאגד תחתיו את כל המידע והשירותים של העסק שלכם ברשת,
בעוד שעמוד הנחיתה הוא כלי שיווקי ממוקד המיועד לפנות אל קהל היעד למטרה ספציפית בלבד.
כשתשתמשו בכל אחד מהם למטרה הנכונה לו, תשיגו תוצאות חיוביות ותוכלו להגיע לקהל היעד שלכם בצורה היעילה ביותר!