לוגו חברת ספיד דיגיטל

גודל תמונות וסרטונים בפייסבוק 2023 – כל מה שרצית לדעת

גדלים ומידות לתמונות בפייסבוק 2023
גדלי התמונות בפייסבוק מתעדכנים תמיד, לכן חשוב לוודא שאתם מגדירים את התמונות והסרטונים בצורה מושלמת לחידושים של מטא במערכות של פייסבוק גם ב2023

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

למרות שיש יותר תחרות עבור פייסבוק כעת מאשר בעבר, זה כנראה עדיין המקום החברתי הגדול ביותר בעולם! (לפחות לפי משתמשים פעילים חודשיים)

ולכן, עדיין ניתן להשיג קהל יעד ולאגד קהילות בפייסבוק על ידי שיתוף תוכן איכותי ורלוונטי.

תמונות ווידאו הם המפתח לכל מותג שמנסה לבנות את המיתוג שלו ברשת כיום. גדלי התמונות בפייסבוק משתנים מעת לעת, לכן תמיד חשוב לבדוק ולוודא שאתם מגדירים את התמונות והסרטונים בצורה תואמת למספר מכשירים ויש לכם יחסי גודל-רוחב נכונים.

מוכנים? בוא נגלה לכם את הגדלים החדשים לשנת 2023 בפייסבוק 😎

תפריט מהיר:

 
 
 

גודל תמונת הפרופיל בפייסבוק

תמונת הפרופיל: 180×180 פיקסלים

תמונת הפרופיל בפייסבוק היא התמונה הראשית והריבועית שמייצגת את המותג שלך או את הפרופיל האישי שלך. היא מופיעה כשכבה אחת מעל תמונת הקאבר (תמונת נושא). פייסבוק מציעה עכשיו תוספות שונות שאפשר להוסיף לתמונת הפרופיל שלך כדי להציג את התמיכה שלך בנושאים חברתיים, לחגוג עונות ועוד.

תמונת הפרופיל בפייסבוק מופיעה גם כשאתה מפרסם בניוז פיד(לוח החדשות) או כשאתה מגיב על פוסטים של אחרים.

 

מידות תמונת הפרופיל בפייסבוק לרשתות החברתיות:

  1. 180×180 פיקסלים על מחשב שולחני
  2. 128×128 פיקסלים על מכשירים ניידים
  3. 32×32 פיקסלים כתמונת ממוזערת

במחשב שולחני, תמונת הפרופיל בפייסבוק ממוקמת במרחק של 16 פיקסלים מהשמאל ו-176 פיקסלים מהחלק העליון של תמונת הכריכה שלך.

במכשירי סמארטפון, תמונת הפרופיל ממוקמת במרחק של 24 פיקסלים מהשמאל, 24 פיקסלים מהחלק התחתון ו-196 פיקסלים מהחלק העליון של תמונת הכריכה שלך.

 

מידות תמונת הפרופיל לעמוד העסקי בפייסבוק:

 
גודל תמונת פרופיל בפייסבוק 2023
גודל תמונת פרופיל בפייסבוק 2023
תמונת פרופיל לעסקים: 360×360 פיקסלים יש דמיון רב בין תמונת הפרופיל האישית ותמונת הפרופיל לעמוד העסקי, אך ישנם תכונות מסוימות שיכולות לעזור לתמונת הפרופיל של העסק שלך לבלוט ולהיות נכונה יותר בפלטפורמה. מידות לתמונת הפרופיל לעסק בפייסבוק: 360×360 פיקסלים (המינימום הוא 180×180 פיקסלים) 170×170 פיקסלים במחשב שולחני 128×128 פיקסלים במכשירים ניידים 32×32 פיקסלים כתמונת ממוזערת התמונה תעבור חיתוך לצורה מרובעת.

מידות תמונת קאבר(נושא) בפייסבוק:

גודל תמונת קאבר בפייסבוק 2023
גודל תמונת קאבר בפייסבוק 2023

תמונת קאבר: 820×312 פיקסלים

תמונת הקאבר בפייסבוק, שגם מוכנה בשם "תמונת באנר", מופיעה בעמוד הפייסבוק שלך, שכבה מתחת לתמונת הפרופיל.

תמונת הפרופיל עשויה להיות תמונה שלך או של לוגו העסק שלך, אך תמונת הקאבר היא מקום שבו תוכל לבלוט, להיות יצירתי ולכלול מסר של המותג שלך, תמונת מוצר או כל דבר אחר שמתאר מי אותך.

מאפייני התמונה לתמונת הקאבר בפייסבוק:

 

מוצגת במידות 820×312 פיקסלים במחשב שולחני
מוצגת במידות 640×360 פיקסלים במכשירים ניידים
לתוצאות הטובות ביותר, יש לוודא שהעלאת קובץ JPG בפורמט sRGB בגודל של עד 100 קילובייט.
אם תמונת הכריכה כוללת תמונה או טקסט, מומלץ להשתמש בקובץ PNG.

 

מידות תמונת שיתוף בפייסבוק:

גודל תמונה לשיתוף בפייסבוק 2023
גודל תמונה לשיתוף בפייסבוק 2023

תמונת שיתוף: 1200×630 פיקסלים או לחליפין 1080×1080

תמונת השיתוף בפייסבוק היא אחת מהדרכים הנפוצות לשיתוף תוכן. התמונה תופיע בצפיה האישית שלך ועשויה להופיע גם בפיד החדשות של רוב העוקבים שלך.

ככל שכמות רבה יותר של אנשים מסתכלים ומפעילים את הפוסט שלך, כך גדול יותר הסיכוי ששאר העוקבים שלך, ועוקביהם, יראו את הפעילות הזו. לכן חשוב לוודא שתמונות השיתוף שלך בפייסבוק מושכות את העין ומעוררות עניין!

מידות לתמונות בפוסטים בפייסבוק:

1200×630 פיקסלים או 1080×1080
תמונות משותפות מופיעות בזמן החדשות ברוחב מרבי של 470 פיקסלים
נפח התמונה מתאים ליחס רוחב:גובה מרבי של 1:1
התמונה מופיעה בעמוד פייסבוק ברוחב מרבי של 504 פיקסלים

מידות לתמונות שמשותפות בקישורים בפייסבוק:

גודל תמונה בלינק מצורף בפייסבוק 2023
גודל תמונה בלינק מצורף בפייסבוק 2023

1200×628 פיקסלים
דוגמה לתמונת תצוגה מקדימה של קישור בפייסבוק:

כאשר אתה משתף פוסט בפייסבוק עם קישור, ניתן לאפשר לתצוגה המקדימה להתמלא אוטומטית, במקום להוסיף תמונה משלך לפוסט. זו דרך נהדרת לעודד לחיצות, מאחר והתמונה כולה בעצם מהווה קישור.

תצוגת התמונה המקדימה של הקישור בפייסבוק מופיעה או כתמונה מרובעת קטנה לשמאל וטקסט לימין, או כתמונה מלבנית גדולה על גבי טקסט מתחת. כיצד תצוגת התמונה מתמלאת תלויה באיך שהגדרת את המידע המטא כאשר אתה יוצר עמוד נחיתה או עמוד בלוג.

מידות לתצוגת תקציב של פוסטים עם תצוגת תקציב בקישורים בפייסבוק:

  1. גודל העלאה: 1200×628 פיקסלים
  2. תמונה מרובעת לפיד החדשות: 154×154 פיקסלים מינימום
  3. תמונה מרובעת על דף הפייסבוק: 116×116 פיקסלים מינימום
  4. תמונה מלבנית: 470×246 פיקסלים מינימום לפיד החדגשות
  5. תמונה מלבנית: 484×252 פיקסלים מינימום על דף הפייסבוק
 

מידות לתמונת קאבר של אירוע בפייסבוק:

תמונת אירוע: 1920×1005 פיקסלים

תמונת קאבר לאירוע בפייסבוק תורמת לקבלת תשומת לב מהקהל שלך.
חשוב לוודא שיש לך את התמונה הנכונה כדי להציג תמונת כריכה נאה לאירוע בפייסבוק.

 

מידות לתמונת קאבר של אירוע בפייסבוק:

יחס צילום 16:9
גודל מומלץ: 1920×1005 פיקסלים
התמונה תתאים ותוצג במינימום גודל בפייסבוק בפיד: 470×174 פיקסלים

מידות לתמונת סטורי בפייסבוק:

תמונת סטורי: 1080 x 1920 פיקסלים

שימוש בסטורי בפייסבוק הוא דרך נהדרת להמשתמש בתוכן ולהשיג יותר מעורבות.

יצירת סטורי בפייסבוק דומה ליצירת סטורי באינסטגרם, וגודל התמונה הוא זהה.
בנייד, יחס הצילום של סיפור בפייסבוק הוא 16:9, והסיפור נפרס על המסך במלואו.

גדלי התמונות לפרסומות בפייסבוק

אם אתה משווק בפייסבוק, כדאי להשתמש בפרסומות וגם בפוסטים אורגניים כדי להגביר את הטווח שלך.
ישנם מספר סוגים שונים של פרסומות בפייסבוק, וכדי לעזור לך להגביר את שיעור ההמרה שלך, וודא שהתמונות הן ברורות, מתאימות למותג שלך ושהקריאות לפעולה שלך (CTAs) מובנות.

הנה המפרטים לגדלי התמונות שכדאי לעקוב אחריהם כאשר אתה משתמש בפרסומות בפייסבוק:

גדלי תמונה לפרסום בפיד החדשות בפייסבוק

הפרסומת בעמוד הפיד בפייסבוק, הידועה גם בשם פרסום תמונה, נראית כמו פוסט שאתה משתף בציר הזמן שלך. הפרסומות מותאמות להתמזג עם ציר החדשות הרגיל.

גודל מרבי של 600×600 פיקסלים
הרזולוציה צריכה להיות לפחות 1080×1080 פיקסלים

גדלי תמונה לפרסום באופן קרוסלה בפייסבוק

הפרסומות באופן קרוסלה בפייסבוק מאפשרות להציג מגוון מוצרים ואוספים, וניתן לכלול בהם קישור לרכישה. ניתן לכלול עד 10 תמונות.

גודל מרבי של 600×600 פיקסלים לתמונות
גודל מרבי של 120×120 פיקסלים לסרטונים
הרזולוציה צריכה להיות לפחות 1080×1080 פיקסלים

גדלי תמונה לפרסום וידאו בפייסבוק (מודעה בדף החדשות)

מודעת וידאו בפייסבוק דומה לפרסום על הדף מופיע כמודעה רגילה בסרגל החדשות.

הגודל המרבי לקובץ הווידאו הוא 4GB
גודל מינימלי של 120×120 פיקסלים לתמונת הפרסום
הרזולוציה המומלצת היא 1080×1080 פיקסלים.

גודל תמונה לפרסום בסטורי של פייסבוק 

תוכל גם לשתף מודעות בסיפורי הפייסבוק שלך. זהו מרחב קטן יותר לעבוד בו, לכן מומלץ ליצור פרסומות בסיפורי הפייסבוק שיעניינו וישדרגו את ההתעניינות של הצופים.

המודעה שלך יכולה לכלול עד 3 כרטיסי תמונה.

כל כרטיס במודעת סיפורי פייסבוק צריך להיות בגודל הבא:
רוחב של 500 פיקסלים
רזולוציה מינימלית של 1080×1080 פיקסלים

גודל תמונה לפרסום בצד ימין בפייסבוק 

מודעה בעמודה הימינית בפייסבוק מופיעה במחשב, בצד ימין של המסך, בעת גלילה בעמוד הראשי. משתמשי טלפון נייד לא רואים מודעות בעמוד הימין בפייסבוק.

אלה הגדרות הגודל המומלצות למודעות בעמוד ימין:

יחס 1:1
גודל מקסימלי של תמונה: 600×600 פיקסלים
גודל מקסימלי של וידאו: 120×120 פיקסלים
רזולוציה מינימלית של 1080×1080 פיקסלים

גודל תמונה לפרסום בפייסבוק מרקטפלייס

מרקטפלייס בפייסבוק הוא פונקציה פופולרית מאוד, שבה משתמשים יכולים לקנות ולמכור מוצרים.
לכן, זהוא גם מקום אידיאלי להגדיר את המודעות שלך.

הגדרות הגודל למודעות במרקטפלייס הן אותן כמו למודעות בעמוד ימין:

יחס 1:1
גודל מקסימלי של תמונה: 600×600 פיקסלים
גודל מקסימלי של וידאו: 120×120 פיקסלים
רזולוציה מינימלית של 1080×1080 פיקסלים

גודל תמונה לפרסום קולקציה בפייסבוק 

פרסום קולקציה בפייסבוק מספק חוויית קנייה ייחודית למשתמשים. הפרסום מוצג כפוסט מרובה תמונות בעמוד החדשות של הפייסבוק.
אך כאשר משתמש לוחץ על תמונה מהפרסום, הוא מועבר לחוויית מסך מלאה (שנקראת Instant Experience).

מכאן, הוא יכול "לצפות בסרטונים, להקליק על תמונות בגלריה מסתובבת, לצפות במוצרים בקטלוג שלך, לחקור תמונות עם מוצרים מסומנים וללחוץ על כפתורים למעבר לעמודי אינטרנט אחרים." (Facebook.com/business)

פרסומי קולקציה משתמשים באותן גדרות גודל תמונה כמו פרסומי עמוד ימין ומרקטפלייס:

יחס 1:1
גודל מקסימלי של תמונה: 600×600 פיקסלים
גודל מקסימלי של וידאו: 120×120 פיקסלים
רזולוציה מינימלית של 1080×1080 פיקסלים

וזהו חברים! כל הגדרות הגודל של התמונות בפייסבוק שתצטרכו כדי להריץ את אסטרטגיית השיווק שלכם בפייסבוק בצורה אפקטיבית.

נמאס לכם להתעסק שעות רבות על תפעול הרשתות החברתיות שלכם? תנו למקצוענים לטפל לכם בזה!
אנו בספיד יכולים לעזור לך עם אסטרטגיה מנצחת לרשתות החברתיות שלך, דברו איתנו היום!

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום
AI

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום

גוגל שוקלת להשיק דפדפן בתשלום שישתמש בבינה מלאכותית (AI), בנוסף לכך היא שוקלת להשיק מינויים דומים לשירותים שהיא כבר מציעה.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן