אם אתם מחפשים להוסיף את TikTok למערך השיווק הדיגיטלי שלכם לעונת החגים הקרובה
המדריך הזה יכול לסייע לכם במידה רבה.
טיקטוק שיתפה נקודות מפתח חשובות במדריך חדש המתמקד ביסודות הקמפיינים הממומנים המוצלחים באפליקציה.
כולל הכוונות לזהות את נקודות המכירה המרכזיות שלכם, איך ליצור סרטונים מסביב להם ואיך לייעל את ההצגה שלכם בצורה מותאמת ל-TikTok.
לקריאת המדריך המלא לחצו כאן,
אך במאמר הזה היום נעבור על חלק מהדגשים.
למעשה, המדריך מסייע לחקור לעומק את המהות של העסק או החברה ולהבין מה אתם מנסים למכור בקמפיינים שלכם.
אם תשימו לב לשאלות שבתמונה שמעל הפסקה הקודמת.
התשובות לשאלות האלו יכתיבו את אסטרטגיית הפרסום והקרייאטיב שלכם. טיקטוק כללה הסברים מפורטים יותר על כיצד לחקור את נקודת המכירה הייחודית (USP) שלכם כדי למקסם את תפקידה של הפרסומת שלכם.
המדריך כולל גם הערות על כיצד לשלב את אלמנטים אלו בסרטונים שלכם בטיקטוק:
בנוסף, ישנן הערות מפורטות עוד יותר על הסוגים והאפשרויות הפרסומיות הזמינות באפליקציית טיקטוק.
ואיזו אופציה היא המתאימה ביותר לסוג העסק שלכם.
אמנם לא מדובר במדריך המרשים ביותר שפורסם.
אך, המדריך מכסה ברובו את היסודות החשובים שיסייעו לכם לשפר את הגישה לשיווק בטיקטוק.
כפי שאמרתי בהתחלה, עם פתיחת עונת השיווק לחגים הקרובים.
תרצו בוודאות לשקול לפחות את האפשרויות שלכם לפרסום בטיקטוק וברשתות.
גם אם אתם בעצמכם לא מפרסמים בתשלום ברשת ומעסיקים חברת פרסום חיצונית שווה לקרוא את המדריך בכל מקרה.
תכולו לקרוא עוד פרטים במדריך למתחילים לקידום מבצעי פרסום בטיקטוק כאן.