לא רק טרנדים וריקודים
אחרי כמעט שבוע של בדיקה, טיקטוק רשמית הוציאו את תוסף החנות הדיגיטלית שלהם בארה"ב
החנות שנהייתה מאוד פופולרית במדינות אסייתיות כמו סין, סינגפור, אינדונזיה ומלזיה הגיעה גם למערב.
עסקים עכשיו יכולים להשתמש בתוסף החנות החדש כדי לפרסם מוצרים מסוימים.
ע"פ טיקטוק (באנגלית):
“Across the US, over 150 million people turn to
TikTok to be entertained and inspired by content
they find from their favorite creators, including the latest trends, fashion and beauty tips, recipes, and more.
TikTok Shop will now bring shoppable videos and LIVE streams
directly to For You feeds across the country – and give brands, merchants, and creators the tools to
sell directly through shoppable content on the TikTok app.”
רגע, מה זו החנות הזו, איך היא עובדת?
כולם יודעים מה זה טיקטוק, גוללים בין סרטון לסרטון, בין טרנד לטרנד.
עכשיו כשיוצר תוכן ובעיקר עסק הנמצא בארה"ב רוצה לפרסם או למכור מוצר פופ-אפ חדש יופיע מתחת לסרטון.
הפופ-אפ יציג מוצר מסוים המוביל למסך חדש של חנות.
טיקטוק בוחנים גם אפשרות הנותנת ליוצרי תוכן לקבל עמלות על כל מוצר שהם מפרסמים.
שנים שטיקטוק מנסה כבר לעשות משהו בעניין הנוגע לקניות בתוך האפליקציה, במיוחד בארה"ב.
בגרסה הסינית, דאויין (Douyin) כשהחברה הוציאה את החנות שלה שם החברה דיווחה שאחוזי המכירה של מוצרים שלה עלה ב320% ב2022.
תמונות מהתוסף החדש
קרדיט: טיקטוק
רגע, האם האמריקאים באמת יתחילו להשתמש בזה?
עדיין לא בטוח אם משתמשי ארה"ב ירצו כל כך להשתמש בתוסף החדש.
באסיה הדרך הכי פופולרית שמשתמשים השתמשו בחנות היא דרך שידורים חיים בטיקטוק.
בארה"ב זה פחות הצליח, פחות אנשים צופים בשידורים חיים באפליקציה.
החברה מקווה שהיא תצליח למשוך את הקהל האמריקאי דרך העסקים ויוצרי התוכן.
ומתי בארץ?
עדיין לא ידוע מתי הפיצ'ר הזה יצא בארץ, החברה לא הודיעו על הודעה רשמית בינתיים.
אני מאמין שאם תוסף חדש זה יצליח החברה תוציא את התוסף גם לארץ.
אני מאמין שלדעתי דבר זה יצליח מאוד בארץ כיוון שזה ידוע שישראלים הם חולי קניות
במקרה והפיצ'ר הזה יוצא אנחנו נעדכן אתכם בניוסלטר שלנו