אמש, הוכרזה ע״י בייטדאנס ההשקה של CapCut for Business
בייטדאנס שמה דגש על יצירת סרטוני תוכן לעסקים בגרסה החדשה של קאפקאט.
Creating ads for your brand just got easier 🎉 CapCut for Business is here with all the tools you need to take your ads to the next level!
Check it out now in the CapCut App! #capcutforbusiness pic.twitter.com/xocoegUhuX
— CapCut (@capcutapp) October 16, 2023
״With CapCut for Business, businesses of any size can tap into enterprise-grade creative solutions to create, edit and scale compelling content that cuts through the noise across digital channels. Whether you’re running a small business or a creator working with brands, CapCut for Business aims to remove the barriers to creating high-quality content.״
כפי שניתן לראות מסרטון הפרומו של קאטקאפ ביזנס שפורסם אתמול באקס(טוויטר לשעבר),
גרסת הביזנס מציעה מגוון רחב ליצירת קרייאטיבים, סרטונים למודעות ממומנות, קידומי מכירות, סרטוני שיווק אורגני ועוד!
capcut business מציעה אפשרויות עריכה מתקדמות הכוללות:
- תסריטים לפרסומות – כבר זמין ב-TikTok בתוך מרכז היצירה.
יוצר התסריטים לפרסומות, כפי שהוא נשמע, באמצעות שימוש ב-AI כדי ליצור ראשי פרקים לסרטונים בהתבסס על המידע שסיפקת. - טמפלייטים עסקיים – קאפקאט הוסיפו מגוון רחב של טמפליטיים מקצועיים שכוללים אלמנטים ברישיון לפרסומות.
- קישור(url) לפרסומת – ע״פ קאפקט הכלי הזה הופך ברגע לינק למוצר שתספקו לו או עמוד נחיתה לסרטון שיווקי לפרסומת וכל זה בקליק אחד בלבד!
- דמויות של בינה מלאכותית – קאפקאט לעסקים כעת מספקת מציגים מיוצרי AI,
יהיה מעניין לראות איזה סוגים של ״סירי״ קאפקאט תייצר לכל עסק.
גרסת CapCut for Business גם כוללת כלים לשיתוף פעולה,
כך שתוכלו לשתף את העריכות שלכם עם חברי צוות ושותפים מסחריים.
בנוסף, בוחנים כעת גם להציע כלים משלה לניסוי של מדידה ווירטואלית של מוצרים(try on),
על מנת לסייע למותגים ליצור חוויות וידאו מרהיבות יותר.
היתרון הגדול ביותר של קאפקאט?
בשונה מהעריכה בתוך אפליקציית טיקטוק, את הסרטונים שערכתם באפליקציית קאפקאט
ניתן לשמור למכשיר (מחשב/סמארטפון/טאבלט) ולשתף לכל רשת חברתית אחרת
או ערוץ דיגיטלי ללא ירידת איכות או סימנים מסחריים(לוגו מודפס על המסך).
CapCut כבר הפכה לאפליקצייה מאוד פופולרית, כיום יש לה מעל 200 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
ואחרי עדכון כזה משמעותי ובמידה והפיצ׳רים המדוברים באמת יעבדו בצורה טובה,
כנראה שמספר המשתמשים עוד יגדל משמעותית במהרה.
המלצות לקריאה נוספת בנושא:
- בשקט בשקט סנאפצ׳ט, רושמת גידול של 12% ומפרסמת יעדים ל-2024
- לינקדאין מפטרת כ-700 עובדים בסבב פיטורים בודד
- אקס(X) מסתבכת ונקנסת ב-610,500 דולר אוסטרלי
- האיחוד האירופי רשמית פותח בחקירה על אקס(X) בהקשר המלחמה בישראל
- למה האיחוד האירופי לוחץ את מטא, X וטיקטוק בנושא המלחמה בישראל?
- 5 דרכים להימנע מהפצת פייק ניוז בזמן מלחמה
- מטא מגיבים לאיום מהאיחוד האירופי בקשר למלחמה בישראל ופייק ניוז
- האיחוד האירופי מאיים על טיקטוק לטפל בפייק ניוז בהקשר המלחמה בישראל
- המלחמה הדיגיטלית בטלגרם – דברים קשים מופצים מחרבות ברזל
- האיחוד האירופי קורא למטא לטפל בהפצת פייק ניוז בהקשר המלחמה בישראל
- האיחוד האירופי מאיים על טיקטוק לטפל בפייק ניוז בהקשר המלחמה בישראל