שתי ענקיות הטכנולוגיה מטא (meta) ואמזון (amazon) הצהירו על שת״פ חדש.
משתמשים בארצות הברית יכולים כעת לקשר את חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלהם לחשבון אמזון.
מה שמאפשר להם לרכוש מוצרים שהם רואים בפרסומות בתוך הרשתות החברתיות בבעלות מטא,
וכל זה מבלי לעזוב את האפליקציות בכלל.
כפי שניתן לראות בפוסט המצורף למטה הזה (פורסם על ידי מוריס רחמי ב-Threads).
Post by @mrahmeyView on Threads
האינטגרציה החדשה של אמזון ואינסטגרם(בדוגמה הספציפית זו)
תאפשר למשתמשי אינסטגרם לקשר את חשבונותיהם באינסטגרם וב-Amazon,
ובכך תאפשר רכישה בלחיצה אחת מבלי לעזוב את אינסטגרם!
עכשיו למה שזה יעניין אותנו בתור מפרסמים?
היתרונות של השת״פ בין החברות:
- טרגוט מדוייק יותר ותהליכים אופטימיזציה יעילים יותר:
מטא תשתמש כעת במידע שנשלח מאמזון עצמה ומחנויות
המציעות רכישה באמצעות Prime כדי להציג מודעות לצרכנים. - יחס המרה טוב יותר:
לצרכנים יהיה אפשרות לשלם מהר יותר על מודעות כשהם מחברים את חשבונם,
הכי קל לגהץ את האשראי כשמאכילים אותך עד הפה ובכמה שפחות קליקים. - קרייאטיבים מותאמים יותר לקהלים:
מטא תוכל לייעל את המודעות ועמודי המוצרים בהתאם לאם המשתמש הוא
חבר Prime או לא, ותוכל לשנות מידע נוסף כמו מחיר בזמן אמת והערכות משלוח.
כפי שפורסם מאמזון במקור באנגלית:
״For the first time, customers will be able to shop Amazon’s
Facebook and Instagram ads and check out with Amazon without leaving the social media apps.
Customers in the U.S. will see real-time pricing,
Prime eligibility, delivery estimates, and product details on
select Amazon product ads in Facebook and Instagram as part of the new experience.״
איך זה הולך לעבוד בפועל?
משתמשי Meta יכולים כעת ללחוץ על מודעות בפייסבוק או אינסטגרם,
להיכנס לחוויות דומות לחנויות באפליקציות לרכישות קלות.
באמצעות חשבונות Prime המקושרים שלהם,
הצרכנים יכולים לרכוש מוצרים מבלי להזין פרטי כרטיס אשראי בגלל שהוא כבר מחובר לפריים שלהם.
המרוויחים הגדולים מהשיתוף פעולה הזה הם ללא ספק, אמזון ומטא.
אבל גם המפרסמים ברשתות החברתיות של מטא יהנו מאוד מהמהלך החדש הזה!
ועכשיו נסביר למה:
- יותר מידע שמוזרם במערכת הפרסום של מטא ע״י אמזון עצמם,
המכיל נתונים אודות רוכשים והרגלי הצריכה שלהם ועוד מעקבים על מסע הלקוח ונקודות החולשה של עמודי מוצר קיימים. - אמזון מרוויחה עמלת סליקה גבוהה יותר,
על גבה של מטא שהיא פלטפורמת הפרסום כנראה הגדולה ביותר בעולם כיום עם הנכסים שבבעלותה. - קיצור מסע הלקוח משמע יותר רכישות למוצרים,
אין יותר צורך להזין פרטי אשראי או פרטים באופן כללי הכל כבר מחובר
וכל מה שנשאר לעשות זה רק ללחוץ ״הזמן״, נשמע פשוט מידי הא? מי היה מאמין.
שיתוף פעולה בין שתי ענקיות טכנולוגיה כמו אמזון ומטא זה לא משהו שקורה בכל יום, אבל למה דווקא עכשיו?
מטא חוותה מכה חזקה להכנסות ממודעות בעקבות השינויים בפרטיות של Apple בשנת 2021(ios 14 למי שזוכר).
שהקשו על חברות מדיה חברתית לקבוע מטרות יעד למשתמשים בגלל ניטרול היכולת לאסוף נתונים על המשתמשים.
ונזכיר כמובן גם את ירידת שווי ערך המניות של החברה בשנה שעברה שהייתה בגובה של 64%.
Meta (מטא) חזרה לצמוח בהכנסות ממודעות מוקדם יותר השנה,
לאחר שלושה רבעונים שדשדשה, החברה מייחסת את ההתקדמות להמשכיות
של ההשקעות בה בגלל הדגש שהם שמים בטכנולוגיית ה-AI של מטא עצמה.
ולכן לא מפתיע שהחברה עדיין חוקרת דרכים נוספות לשדרג את ההכנסות ממודעות,
באמצעות שיתוף פעולה עם חברת ענק כמו אמזון (Amazon).
–
המלצות נוספות לקריאה:
- עדכון האבטחה החדש של וואטסאפ שיגן על ה-IP שלכם
- לינקדאין בקמפיין חדש שמדגיש את הבלגן סביב מונחים בנישת ה-B2B
- סוני רושמת ירידה של 29% ברווחים בגלל נפילה בשוק הצ'יפים
- התכנית לעידוד התעסוקה בעקבות מלחמת חרבות ברזל
- כלי ה-AI החדשים של מטא למפרסמים כאן, למי אסור להשתמש בהם?
- אפיק גיימס מערערת על הגישה של גוגל פליי בבית המשפט
- תכירו את גרוק, צ׳טבוט ה-AI של אילון מאסק שיתחרה ב-ChatGPT
- מתווה הפיצויים לעסקים בעקבות מלחמת חרבות הברזל
- XAI מיזם הבינה המלאכותית החדש של אילון מאסק, מה ידוע לנו?
- קיבלת הודעה בפייסבוק שעברת על חוקי הקהילה? זה כנראה פישינג פלסטיני
- ממשלת בריטניה מכריזה על השקעה של £300M במחשב על לקידום AI