קידום מוצרים בגוגל הנסרקים באופן אוטומטי מהאתר שלך ומופיעים כחלק
ומעל תוצאות החיפוש בגוגל, ביוטיוב וברשת המדיה של גוגל.
גוגל שופינג היא פלטפורמת שיווק (Marketplace),
באמצעותה קמעונאיים יכולים לפרסם מוצרים ולחשוף אותם לגולשים באינטרנט.
הגולשים יכולים למצוא את המוצרים הללו ולהשוות מחירים מול מפרסמים נוספים,
להגיע ישירות לאתר של המוכר ולהשלים את הרכישה.
זו אחת הדרכים הטובות ביותר שיש כיום לקידום חנות וירטואלית באינטרנט ושיווק מוצרים באינטרנט.
חיבור החנות שלי לגוגל שופינג
נעשה באמצעות פתיחת חשבון ב- Google Ads ויצירת קמפיין למכירת מוצרים
כאשר סריקת המוצרים נעשית באמצעות קובץ XML אותו ניתן לצור באופן ידני,
אלא אם כן החנות שלך הוקמה במערכת מתקדמת,
לדוגמא שופיפיי, ואז ישנו סנכרון אוטומטי בין החנות לגוגל שופינג.
על אלו פרמטרים ניתן לשלוט?
ניתן לקבוע תקציב יומי ואילו מוצרים להציג מתוך החנות ולעקוב אחר
הנתונים השונים, חשיפות, כניסות ורכישות בזמן אמת.
כמה עולה לפרסם בגוגל שופינג ?
כמה שבוחרים לשלם ליום, עם הזמן גוגל ילמד את האתר וידע לנצל
את התקציב היומי שבחרת למקסימום כניסות,
חשוב לעקוב אחרי נתוני הקמפיין ולהפסיק הצגת מוצרים שגוזלים
את תקציב הקמפיין ללא מכירות ובכך לייעל אותו עם הזמן.
למי זה מתאים?
קמפיין גוגל קניות מתאים לצורך שיווק מוצרים שנמכרים אונליין בלבד.
על מנת להעלות קמפיין פרסום בגוגל קניות,
יש דרישות מינימליות שהמפרסם חייב לספק, וכוללות:
- אפשרות להשלים את תהליך הרכישה באתר (ללא יצירת קשר טלפוני עם המוכר).
- משלוחים.
- מוצרים פיזיים, שאפשר לפרסם לפי מדיניות של גוגל פרסום (Google Ads
לא מאפשרות לפרסם מוצרים מזויפים או מוצרים מסוכנים ש"גורמים נזק,
פגיעה או פציעה", כמו סמים, ציוד לשימוש בסמים, תחמושת וכלי נשק,
חומרי נפץ וזיקוקים, מוצרי טבק ועוד).
אך לפני שנרד לפרטים, חשוב להסביר הבדל נוסף
בין ניהול קמפיין רגיל בגוגל אדס לקמפיין גוגל שופינג אדס.
כך זה נראה בפועל , כחלק מתוצאות החיפוש בצד שמאל:
לקריאה נוספת:
וואטסאפ עם פיצ׳ר חדש ״שיפרנו את הפרטיות של הודעות קוליות
למי מתאימה חנות שופיפיי – Shopify?