מטא (Meta), הענקית הטכנולוגית שבעבר נקראה פייסבוק,
הופכת עוד חזון פרוע למציאות על ידי הטמעת בוט שיחה מבוסס בינה מלאכותית במשקפי השמש Ray-Ban Stories.
פיתוח חדשני זה משלב בין העולם של המציאות המדומה לטכנולוגיות AI חדשניות.
דמיינו עולם שבו המשקפיים שלכם עושים הרבה יותר מלהגן על העיניים מפני השמש.
הצלחתם לדמיין את זה? יופי כי זאת רק ההתחלה.
Post by @boztankView on Threads
כפי שהוצג על ידי סמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה, אנדרו בוסוורת',
בניסוי החדש, משתמשי Ray-Ban Stories (כרגע בארה"ב בלבד)
יוכלו לאמר את המשפט: "היי מטא" אשר יטריג את המערכת בדומה לפונקצנליות של סירי וביקסבי המוכרות.
ולאחר מכן לשאול שאלות שייענו על ידי מערכת הAI של מטא.
המערכת של המשקפיים תייצר תגובות בסגנון ChatGPT,
בתוספת מידע נוסף ממנוע החיפוש בינג (Bing) של מיקרוסופט,
שיכול להיות שימושי לקבלת תובנות "על הדרך" באמצעות המכשיר.
עם משקפי השמש RayBan Stories, הפוטנציאל לעתיד עצום:
זהו צעד ראשון לעבר שלב בו יותר אנשים ישתמשו בפקודות קוליות בחיי היומיום שלהם,
כאשר מערכות ה-AI יוכלו לספק תשובות קוליות ולהפוך לחברים דיגיטליים במגוון דרכים.
בעתיד ובסופו של דבר, משקפי הרייבאן סטוריז יהיו משולבות יותר,
ופחות תלויות במסך נלווה כמו הטלפון שלכם.
עם הזמן, הערך והשימושיות שלו ישתפרו, ויהפכו אותו לאטרקטיבי ושימושי יותר.
נכון לעכשיו, זה עדיין נחשב לחידוש ולא בהכרח ביג דיל מועיל במיוחד,
אבל זה לגמרי צעד נוסף לעבר השלב הבא של אינטראקציה במציאות המדומה (VR),
כאשר מטא ממשיכה לפתח את התחום הווירטואלי AR/VR
ומראה לכולם שהיא לגמרי עומדת מאחורי הרעיונות וההצרות שלה בכל הכוח.
משתמשי RayBan Stories בארה"ב יוכלו לנסות את הפונקציונליות החדשה בקרוב!
–
המלצות נוספות לקריאה:
- פלטפורמות לבניית אתרים
- בניית אתר – 10 דברים שחשוב לקחת בחשבון
- האם בני נוער באמת מכורים לשימוש בטיקטוק ויוטיוב?
- וואטסאפ עם פיצ׳ר חדש ״שיפרנו את הפרטיות של הודעות קוליות״
- סוגי אתרי אינטרנט
- אתרי WIX – יתרונות וחסרונות
- טיקטוק משקיעה 1.5 מיליארד דולר כדי לחזור למכירות אונליין באינדונזיה
- Google Gemini – הבינה המלאכותית שתספר את סיפור חייכם
- רימרקטינג – 3 דברים שחובה לדעת