אפליקציות היכרויות ממשיכות להיות חלק מרכזי בחיי הרומנטיקה של רבים,
טינדר (Tinder) מציעה כעת אפשרות מנוי חדשה ובלעדית במחיר של $499 לחודש.
המנוי החדש, המכונה "Tinder SELECT", מציע למשתמשים פונקציות נוספות
מעבר לאלו הניתנים למשתמש הממוצע, כולל אפשרות פרימיום לראות ולהיראות
על ידי הפרופילים המבוקשים ביותר באפליקציה, לשלוח הודעות ישירות לפרופילים אחרים
ללא צורך במאץ׳ מראש, גישה מוקדמת לתכונות חדשות, הסרת פרסומות וסימון מיוחד
בדף המשתמש המכריז על מעמדם כחברי SELECT (מזכיר טיפה את הוי הכחול של פייסבוק).
כבר בספטמבר טינדר (Tinder) החלה
להזמין באופן הדרגתי משתמשים נוספים להצטרף למנוי החדש, אך האפשרות נותרת בלעדית ומוגבלת.
על פי החברה, פחות מ-1% ממשתמשי האפליקציה מקבלים מקום במנוי החדש.
עם זאת, קבלת ההזמנה והנכונות לשלם כמעט $500 אינם מספיקים לפתוח את השכבה החדשה.
משתמשים המעוניינים להצטרף צריכים לעבור תהליך מורכב של בקשה ולעמוד בקריטריונים מחמירים,
כולל פרופיל מלא בתחומי עניין, מינימום של ארבע תמונות וביוגרפיה של 15 תווים.
המהלך של החברה מצטרף למגמה גוברת בתעשיית אפליקציות ההיכרויות,
שבה חברות רבות מוסיפות אפשרויות מנוי יקרות במיוחד.
לדוגמה, Match Group, החברת האם של Tinder,
הוסיפה אפשרויות מנוי יקרות באפליקציות אחרות שלה,
כולל אפשרות VIP שבועית במחיר של $999 ב-The League,
אפליקציה המיועדת למשתמשים עם דגש על קריירה,
ואפשרות מנוי חודשי של $50 ב-Hinge. Raya, אפליקציית היכרויות שמבוססת
על הפניות וידועה בכך שיש לה משתמשים מפורסמים, גם היא מציעה אפשרות מנוי חודשי של $50.
למרות ההצלחה המרשימה של טינדר בשנת 2023,
ישנם אנליסטים שעדיין סקפטיים לגבי החברה.
חששות אלו כוללות את התלות של החברה בפלטפורמות חיצוניות כמו iOS של אפל ו-Android של גוגל,
שמהוות סיכון לשינויי מדיניות משמעותיים.
כמו כן, החברה עדיין מתמודדת עם התחרות הגוברת מצד אפליקציות מתחרות
והצורך להתאים את עצמה לשינויים בשוק הפרסום הדיגיטלי.