בעידן הדיגיטלי, יזמים ישראלים מובילים טרנדים חדשים באמצעות הרשתות החברתיות.
פז פליישר, יזם צעיר בתחום הקריפטו, ודור אקשטיין,
תזונאי ומאמן כושר, הם שני דוגמאות בולטות לכך.
פז פליישר, יזם צעיר בתחום הקריפטו בן 26, פרסם באינסטגרם פוסט שבו הוא מציע
הגרלה של 250 אלף שקל (לפני ניכוי מס של 35%) לאחד מהעוקבים שלו.
התנאים להשתתפות בהגרלה כוללים שיתוף של הפוסט בסטורי,
תיוג של חבר ומעקב אחר פליישר באינסטגרם.
פליישר מספר שבתוך זמן קצר זכה להוספת 86 אלף עוקבים חדשים.
"יש לי יכולת להפוך כמעט כל דבר לוויראלי ברשת".
פליישר, שהקים את הסטארטאפ VENUS, פלטפורמת מסחר ל-NFTs,
ואת אקדמיית המסחר "דארק קריפטו", כבר ניהל הגרלות דומות
בעבר כדי לקדם את עצמו ולהגדיל את מספר עוקביו.
בעבר, הוא כבר חילק טיסה זוגית לתאילנד ורכב טסלה בשווי 200 אלף שקל.
הטרנד הזה אינו חדש ומובילו הוא היוטיובר המפורסם – מיסטר ביסט, ג'יימי דונלדסון.
ההגרלה של פליישר גרמה לזינוק במספר עוקביו.
לפני כשבועיים, כאשר הוא הודיע על ההגרלה – היו לו 100,000 עוקבים.
ערב ההגרלה היו לו 125 אלף עוקבים, וכעת המספר עומד על 211 אלף עוקבים.
הוא מעריך שהעלייה במספר העוקבים שווה לו כ-40 מיליון שקלים.
"בהתבסס על הערכות וניסיון, אני מעריך ש-6-7% מהעוקבים יהפכו
לתלמידים חדשים בקורס המסחר שלי, שערכו 9,350 שקל".
"ציפיתי לוויראליות הזו. אני תמיד יודע מה אני עושה, זה לא מקרי שהדבר הזה התפוצץ.
יש הרבה אנשים שמציעים סכומים גדולים ברשת, אך הפעילות שלהם לא הופכת לוויראלית.
אני יודע איך להפוך כמעט כל דבר באינטרנט לוויראלי.
רבים מבעלי העסקים משקיעים עשור שלם בעסק וברווחיו, ואני השגתי זאת ביום אחד".
בנוסף, דור אקשטיין, תזונאי ומאמן כושר, גם הוא
מקיים הגרלה דומה של 251 אלף שקל לאחד מעוקביו,
והוא כבר מפרסם את ההגרלה בסטורי ממומן באינסטגרם.
אקשטיין הוא בעל תואר בתזונה ומדעי הספורט.
הוא מתמחה בתכנון תזונתי ותוכניות אימון אישיות,
תוך שימת דגש על שילוב של תזונה נכונה ופעילות גופנית לשיפור איכות החיים.
נוסף על כך, אקשטיין פעיל מאוד ברשתות החברתיות, בעיקר באינסטגרם,
שם הוא משתף טיפים לתזונה נכונה, אימונים והשראה לאורח חיים בריא.
הוא ידוע בזכות תוכן אינפורמטיבי ומעורר השראה, וכן בזכות
יכולתו להנגיש את עולם הכושר והתזונה לקהל הרחב.
יש לציין כי הסכום המוצע בהגרלות הוא לפני מס,
כלומר הזוכים יצטרכן לשלם 35% מהסכום כחלק ממיסי ההגרלה.
לקריאה נוספת:
כרטיס ביקור דיגיטלי: הטרנד החדש לעסקים ב-2024
שוק הקריפטו רושם את השנה הכי מוצלחת עד היום, למרות כל השערוריות
אפל תשיק את משקפי המציאות המדומה Vision Pro בפברואר הקרוב
טיקטוק ממשיכה לדחוף סרטונים ארוכים, יוצרי תוכן רבים חוששים מהשינוי