לינקדאין בוחנת קמפיינים ומודעות מבוססי ai

לינקדאין בוחנת קמפיינים ומודעות מבוססי ai
לינקדאין מצטרפת גם היא לטרנד ומנסה לשפר את ביצועי הקמפיינים והמודעות בה ולחסוך זמן למפרסמים שיעלו פרסומות במהירות, אז מה מחכה למפרסמים?

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

לינקדאין ממשיכה לקדם את שילוב הבינה המלאכותית במערכות הפרסום שלה.

כפי שפורסם במקור ע״י לינקדין:

״In as little as five minutes, Accelerate will recommend an end-to-end campaign and automatic optimizations to reach the right B2B audience with engaging creatives, which you can adjust and fine-tune before you launch your campaign.״

לאחר שפרסמנו כאן בספיד בחודש אוגוסט.
כי לינקדאין מפרסמת נתונים חדשים לגבי הטמעת AI וההשפעה על תעשיות שונות.

הפעם היא כבר בודקת הטמעה בתוך כלי יצירת המודעות שלה.
עם רכיב חדש בשם "Accelerate"(מאיץ), שיאפשר לבצע את תהליך יצירת הקמפיינים במלואו בצורה אוטונומית.

עוד פורסם במקור ע״י לינקדין:

״We’ll use AI to analyze the website you shared, your company’s LinkedIn Page and your account’s prior LinkedIn ads to recommend a campaign. Using this customer data, we’ll build creatives and an audience, allowing you to adjust copy, images and refine targeting parameters by adding inclusion and exclusions, like geography.״


אפשרות ה״מאיץ״ החדשה מאפשרת למערכות ה-AI של LinkedIn ליצור את הקמפיין שלכם במלואו.
אתם פשוט צריכים לספק כתובת URL(לינק) עבור המוצר שברצונכם לקדם, והמערכת תעשה את השאר.

לינקדאין בוחנת קמפיינים ומודעות מבוססי ai
הדגמה לפאנל יצירת הקמפיינים של לינקדאין
קרדיט: צילום מסך linkedin


אז כל הדבר נבנה ע״י בינה מלאכותית.
זה יכול להרגיש כי אתם נותנים הרבה שליטה בידיים של הרובוטים.
אך אם זה יעבוד בצורה טובה…

המודלים של בינה מלאכותית של LinkedIn

ישתמשו במידע שסיפקתם כדי להתאים את הצעות המחיר בקמפיין שלכם באופן אוטומטי ולהקצות תקציב בהתאם.
מוודאים בשבילכם שאתם ממקסמים את המיטב מהמיקומים והקרייאטיבים.
לאחר מכן, בסיום הקמפיין תקבלו דוח סיכום שמציג את התוצאות בפועל:

לינקדאין בוחנת קמפיינים ומודעות מבוססי ai
הדגמה לדוח מסכם של הקמפיינים בלינקדאין
קרדיט: צילום מסך linkedin

אפשר לומר שזו בעצם גישה ללא הגדרות ידניות לפרסומות ב-LinkedIn.

דבר שעשוי להפוך את השיווק ברשתות החברתיות לשוק שבוי.
מצב שבו הרשת בה נפרסם תחליט על המחירים שנקבל, התיעדוף שיהיה לפרסומות שלנו וההמלצות שנקבל בהשוואה למתחרים שלנו.
בשביל מה אנחנו צריכים את כל זה? אולי כדאי לקפל את הציוד ולחזור לנתניה(או לפרסום בשלטי חוצות).

עוד נמסר מלינקדין במקור:

״With Accelerate, we’re bringing together several of our current automation features, including Predictive Audiences, to dynamically adjust campaign targeting so you can easily and confidently reach buyers who are most likely to take action from our community of more than 950 million members.״

כפי שפורסם בחדשות ספיד בעבר בכתבה ״לינקדאין מדווחת על שבירת שיא אינטרקאציות בעדכון האחרון״ כי לינקדאין לא באמת בעלי 950 מיליון משתמשים.
וזה לא באמת משנה אם באמת היו לה כמות כזו של משתמשים.
למה זה לא משנה?
כי יש הבדל משמעותי בין יוזרים, למשתמשים פעילים – כאלו שבאמת צופים בתכנים ומתעדכנים בתדירות.
בכל מקרה נשים את זה בצד לבנתיים.

ברמת העקרון,
על ידי הפעלת קמפיין עם אפשרות ״מאיץ״.

אתם מאפשרים למערכת הפרסום של LinkedIn להשתמש בתקציב הפרסום שלכם בהתאם לשיקוליה.

שהיא עצמה מעריכה כי הם הטובים ביותר עבורכם.
זה עשוי להביא לתוצאות טובות יותר ואכן, לינקדאין מניחה שמערכות הבינה המלאכותית שלה עושות את זה בהצלחה עבור מותגים רבים.

בוחר מיקומי הפרסום האוטומטי של LinkedIn, שמשתמש ב-ai כדי להציג את המודעות שלכם מול המשתמשים הנכונים. הוביל לשיפור של 47% במחיר המרה ממוצע למותגים.
בעוד שמנבא הקהלים הרלוונטים, שהיא בעצם גרסא מבוססת AI קהלי לוקאלייק(lookalike).
הביאה לשיפור בממוצע של 21% בעלות ממוצעת לליד.

ההרגשה האישית שלי מכל זה,
היא שזה צעד שנותן יותר מידי אמון בתהליכי האוטומציה של לינקדאין וכל רשת חברתית אחרת לצורך העניין.

זה בדיוק כמו לתת לחתול לשמור על השמנת,

במקרה הזה לינקדאין היא החתול שמוכר לנו פרסומות והשמנת היא תקציבי הפרסום שהם מרוויחים מהמשווקים שמשלמים להם אותם.
אם העלויות ירדו זה אומר שבתור משווקים נשלם פחות כסף על פרסום.
אבל נשלם פחות כסף על פרסום לינקדאין וכל רשת חברתית אחרת שמאמצת תהליכי פרסום אוטונומיים כאלו ירוויחו פחות.

יש כאן ניגוד אינטרסים מבלבל אך אולי,
אם זה יעבוד, נוכל גם לחסוך המון זמן וכסף בהגדרת הקמפיינים בעתיד.
אבל זה לגמרי שווה את הניסיון.

המאיץ החדש ביצירת הקמפיינים של לינקדאין זמין כעת למספר מוגבל של משתמשים מאיזור אמריקה הצפונית.

לעוד עדכונים חשובים תשארו מעודכנים בעמוד החדשות של ספיד דיגיטל

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

Which website building platform should you choose?
אתר מכירות

איך בונים אתר אינטרנט? 2024

בימינו, בניית אתר אינטרנט הפכה להיות משימה פשוטה יותר מאי פעם,בזכות התקדמות הטכנולוגיה והזמינות של כלים חדשים ושונים. ישנן מספר אפשרויות לבניית אתר, וכל אחת

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן