דף הבית » חבילות דיגיטל » בניית אתרים
ניתן לומר בביטחון כי בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות אונליין היא חיונית לכל עסק.
ללא אתר אינטרנט, קיומכם בעולם הדיגיטלי כמעט ואינו מורגש.
זה עשוי להישמע כמו הגזמה, אך זו היא המציאות.
הגיע הזמן להפוך את העסק שלכם מבלתי נראה לבעל נוכחות משמעותית ברשת!
אנו מציעים שירותי בניית אתרים מקצועיים, מלווים בצוות מקצועי שינחה אתכם משלב התכנון ועד ההשקה.
התמקדותנו בחווית המשתמש ובעיצוב האתר בהתאמה אישית מבטיחה אחוזי המרה גבוהים והצלחה בזירה הדיגיטלית.
אנו זמינים במספר: 0506871919
נישה מכובדת בתחום בניית אתרים היא בניית אתרי תדמית.
אתר תדמיתי משקף את המותג והערכים של העסק שלכם, וכמובן, את המקצועיות והמומחיות שלכם.
בספיד דיגיטל, אנו מבצעים את תהליך בניית האתרים בצורה מקצועית ומדוקדקת,
אנו שמים דגש על התחשבות בצרכים וברצונו של הלקוח.
ספיד דיגיטל מבינה את הצורך לעבוד מול ספק בניית אתרים אחד אמין ומקצועי. לכן, החברה מציעה מענה מקיף לכל צרכי האתר והעסק שלך, משלב הרעיון הראשוני ועד לניהולו השוטף.
החל משלב עיצוב ממשק המשתמש ועד מיתוג האתר בהתאמה לעסק - אנו שם בכל צעד לעיצוב האתר הבא שלך, תפור למידות ולצרכים, עם הטאץ' הייחודי שלנו.
על מנת להבטיח את איכות המוצר הסופי, אנו עובדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתאימים את אתרינו לתקן W3 המייצג את איגוד האינטרנט העולמי. מלבד זאת, אנו מציעים מגוון פתרונות הנגשת אתרים כחלק מתהליך ביצוע הפרויקט.
ישנם סוגים שונים של אתרי אינטרנט,לדוגמא:
הוא האתר הפופולרי ביותר כיוון שמדובר באתר המשמש כרטיס ביקור של העסק,
רק שיש בו גם תכנים רבים נוספים בבלוג האתר.
המציגים תוכן מקצועי ומסודר על שירותי החברה,
עמוד אודות המפרט על אודות החברה,
עובדיה והמקום שבו היא נמצאת וכמובן שיהיו באתר אפשרויות שונות ליצירת קשר עם החברה.
יהיו אתרים המוכרים מוצרים שונים ישירות דרך האתר.
הם סוג נוסף של אתרים שמתאימים לבתי עסק בתחום הצילום, העיצוב הגרפי, האדריכלות ועוד.
באתרים אלה, למשל, הדגש העיקרי הוא על גלריית התמונות ותיק העבודות של בית העסק.
כאשר תתחילו תהליך בניית אתר בספיד דיגיטל,
הצוות המקצועי שלנו יאפיין יחד אתכם את העסק שלכם והאתר שאתם צריכים כדי להפיק
ממנו את הפוטנציאל הרב ביותר לניצול האינטרנט לצמיחת העסק.
על מנת ליצור אתר שיעמוד בשני היעדים החשובים אשר הם חווית משתמש איכותית,
וקידום המטרות שלשמן הוא הוקם,
יש להבין שהגולש שואל את עצמו 3 שאלות מרכזיות כאשר הוא מבקר באתר.
לאן הגעתי?
כבר בכניסה לאתר, או לעמוד פנימי חייב שיהיה ברור לגולש לאן הוא הגיע.
זה יכול לבוא לידי ביטוי בשפה העיצובית, או במסרים שיבהירו לו לאן הוא הגיע.
מה יש להם להציע לי?
מהם השירותים של העסק? מהם המוצרים של העסק?
האם האתר אמין?
כמויות האתרים אשר קיימים בגוגל היא אסטרונומית,
וכאשר גולש מבקר באתר חדש קל מאוד להפר את האמינות, ובכך לאבד אותו.
כדאי לעשות מאמצים רבים על מנת להעלות את רמת האמינות של האתר שלכם.
בעידן הדיגיטלי הנוכחי, אתר אינטרנט הוא יותר מכלי תדמית – הוא כלי מכירתי חזק.
אתר אינטרנט מקצועי משמש להצגת המוצרים או השירותים שלכם,
ומסייע בבניית תדמית איכותית ומובילה למכירות.
היתרון הבולט באתר אינטרנט הוא היכולת לפתח אסטרטגיה שתמיר את האתר לכלי מכירתי יעיל,
שמטרתו להוביל את הגולש לבצע פעולה ממוקדת – היא להשאיר פרטי קשר או לבצע רכישה.
אם כן, כל אתר אינטרנט צריך להפוך "גולש באתר" ללקוח מתעניין (לליד) שעושה פעולה
ומוכן להשאיר לכם את פרטי הקשר שלו (מה שמעיד על כך שהוא סומך עליכם),
או שרוכש את המוצר (כי המוצר מוצג נכון ובדרך מקצועית והלקוח סומך עליכם לחלוטין) או אפילו,
להירשם לניוזלטר שלכם, שיכול לגרום לכך שייווצר לכם מועדון לקוחות פרטי להמשך הדרך.
אתר תדמית לדוגמא, לא חייב להיות אתר מינימלי שמשדר את התדמית שלכם,
אין ספק שהתדמית שלכם חייבת להיות מוצגת באופן האיכותי ביותר,
אבל דרך אתר התדמית ניתן לייצר גם אתר מכירות או חנות אינטרנטית
משולבת שתניב לכם מכירות והכנסה נוספת מהאתר.
אתרי וורדפרס רבים נבנים כך שהם משרתים מספר מטרות עיקריות ביניהן:
אתר המוסר מידע ומציע את המוצרים או השירותים השונים של בית העסק,
כאשר תהליך נכון של בניית אתר אינטרנט – ישיג עבורכם את התוצאה האופטימלית עבורכם!
ישנה נטייה לעיתים בקרב חלק מבעלי העסקים לחשיבות פחותה בבניית אתר.
חלק מחפשים אתר בזול שזה כביכול חוסך בהוצאות.
אבל יש דגשים שכדאי לשים לב אליהם בטרם תיגשו לבנות את האתר שלכם,
ואחד החשובים בהם הוא העיצוב וחווית המשתמשים.
האתר שלכם הוא הפנים שלכם מול הלקוח, שלא רואה אתכם ואולי לא מכיר.
את מרבית הלקוחות שיגיעו דרך האתר התדמיתי שלכם כנראה לא פגשתם מעולם קודם,
ודעו לכם שממבט באתר הם יסיקו עליכם מסקנות ראשוניות.
האם אתם מקצועיים? האתר משדר מקצועיות בבנייתו ובתוכנו הכתוב?
אתר שלא אופיין כראוי הוא כמו בית שנבנה ללא תכנון הנדסי,
יסודותיו יהיו עקומים והוא יראה כאילו חובבן בנה אותו.
הלקוח מסיק מכך שאם האתר נראה זול ונבנה ככל הנראה במחיר נמוך במיוחד על ידי בונה אתרים לא מקצועי,
אז כנראה כך אתם מתייחסים לעסק שלכם ומזלזלים בו.
בעל עסק שמזלזל בעסק שלו, כנראה יזלזל גם בלקוחותיו.
אם חוויית המשתמש תהיה גרועה בעסק האינטרנטי,
סביר להניח כי חוויית המשתמש הפרונטלית תהא כזו גם כן.
האתר הוא איש המכירות שלכם ומייצג אתכם מול הלקוח,
האתר יכריע אם הגולש ישתכנע ויפנה אליכם
או יפסול אתכם וימשיך לאתר הבא.
חישבו כיצד אתם רוצים להציג את עצמכם מול הלקוחות שלכם.
ונעבור מכאן לאיך בונים אתר ומבצעים אופטימיזציה לקידום אורגני בגוגל?
אם אתם מחפשים בונה אתרים מומלץ, אנחנו בספיד דיגיטל נבנה לכם את האתר שחלמתם עליו.
אנחנו מבצעים גם התאמת האתר לגוגל כולל תשתית יציבה ונכונה כהכנה לקידום אורגני בגוגל.
תכנון, עיצוב, פיתוח, בקרת איכות ופרסום אלו הם השלבים העיקריים.
מידע על העסק, פרטי יצירת קשר, תכנים ממומנים לקהל היעד,
תמונות ווידאוים, טופסי יצירת קשר ואפשרות לשיתוף חברתי.
ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בכדי להגיע למקום הראשון בגוגל.
חלק מהפעולות שניתן לעשות:
יצירת תוכן איכותי, שימוש במילות מפתח, קישורים חיצוניים,
הקפאת מהירות הטעינה וכו'.
או לדבר איתנו ולעשות קידום אורגני לאתר שלכם
שיביא אתכם לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל
נכון לשנת 2024, התשובה הכי חד משמעתית – כל עסק.
המחיר הוא נגזרת של דרישות הלקוח, ברמת המורכבות, שעות עבודה, שירותים נוספים,
אבל בכל זאת כן יש טווחי מחירים קבועים בישראל.
אתר תדמית בסיסי מתומחר בעלות ממוצעת של 5000 ₪.
חנויות וירטואליות / אתרי מסחר מתחילים בעלות של 8000 ₪.
אתרי תוכן מורכבים ואתרים עם פונקציונאליות מותאמת אישית מתחילים בעלות של 15,000 ₪.
כמו כן, חשוב לזכור שמעבר לעלויות הבנייה והעיצוב של האתרים יש לצד זה עלויות שוליות של כמה עשרות שקלים בחודש עבור חבילת אחסון לאתר וכמה שקלים נוספים לצורך רכישת דומיין ייחודי לאתרכם ברמה השנתית.