דף הבית » חבילות דיגיטל » קמפיינים דיגיטליים » קמפיינים וקידום ממומן באינסטגרם
קידום באינסטגרם אינו מתאים לכל אחד, למשל לא יתאים להייטקיסטים המעוניינים להגיע אל משקיעים,
אלא מתאים יותר לאנשים העוסקים במקצועות שניתן לקדם אותם על ידי תמונות וסרטונים קצרים.
שכן הרשת הזו ייחודה בתמונות שהיא מעלה מורי דרך, מאמנים, עסקים מסוימים שיכולים להתפרסם על ידי תמונות וסרטונים.
היתרון הבולט שיש בפרסום ממומן באינסטגרם הוא היכולת לדייק בפלח השוק אליו אנו מכוונים את הפרסום לפי גיל, סטטוס, מיקום גיאוגרפי, מין, היסטוריית רכישות באינטרנט, תחומי עניין ועוד.
כמו כן, ניתן לקבל אומדן מדויק של כמות החשיפות שיהיו לפרסום בפרק זמן מסוים, לבחור האם לשלם לפי חשיפות או לפי הקלקות ולקבל סטטיסטיקות ברורות ומפורטות מידי יום עבור המרות.
Boost Post – הכלי הנפוץ ביותר לשימוש על ידי אנשים שלא מבינים שום דבר בקידום ממומן.
כפתור שבעזרתו מגדילים את תפוצת הפוסט בתשלום במהירות ובמינימום פעולות.
החסרון הגדול ביותר של בוסט פוסט הוא שאינו כולל אפשרויות פילוח מתקדמות או מעקב המרות ואירועים.
לא מומלץ להשתמש בבוסטים אם באמת אכפת לכם מהתוצאות של הקמפיינים שלכם.
Ads Manager – הכלי של המקצוענים מנהל המודעות של פייסבוק.
בעזרתו יוצרים מודעות פרסום בפייסבוק, אינסטגרם, מסנג׳ר ואפליקציות נוספות בבעלות מטא ע"י מגוון רחב של סוגי קמפיינים.
ישנן מספר מטרות ויעדים בקמפיינים וצריך לבחור על פי מה שברצונכם להשיג מהמודעות שלכם.
סוגי קמפיינים יכולים להיות: כניסות לאתר, קליקים על קישור, הרשמות, רכישות, צפיות בוידאו, הגדלת מעורבות ועוד.
הפתרון האולטימטיבי לנהל קמפיינים בצורה מקצועית ואיכותית.
Custom Audiences – כלי המאפשר יצירת קהלי פרסום מותאמים אישית לדוגמא:
העלאת רשימת לקוחות עם פרטי הקשר שלהם מקובץ אקסל או טבלה.
ויצירת מודעות, המכוונות אליהם ישירות.
Retargeting – פרסום לקהלים חוזרים, כלי המאפשר לפרסם מחדש לאנשים שכבר יצרו איתכם אינטרקציה בעבר,
נכנסו לאתר שלכם או עוקבים אחרי עמודי הסושיאל שלכם בפייסבוק ואינסטגרם.
הכלי מאפשר מעקב אחרי אותו לקוח פוטנציאלי וניתן באמצעותו להגדיר קהלים ממוקדים לבניית קמפיין ייחודי עבור קבוצות בעלות מכנה משותף.
כדי לפגוע בול, אתם צריכים לכוון ישירות למטרה.
אם ערכתם סקר שוק, פילחתם את קהל היעד שלכם והכנתם תוכן קריאייטיבי ומניע לפעולה,
הגיע הרגע שבו עליכם לבחור את סוג הקמפיין שישיג לכם את התוצאות הטובות ביותר מבין סוגי המודעות השונות באינסטגרם.
אנשים בישראל ובעולם באופן כללי נחשפים היום למאות ואף אלפי מסרים פרסומיים
במגוון פלטפורמות שונות המנסות למשוך את תשומת הלב.
אם אתם בעלי עסק או מנהלים בחברה סיכוי טוב שהתנסתם בעצמכם כבר בשימוש כלשהו
בפרסום קמפיינים ממומנים וקיבלתם מאפס תוצאות עד תוצאות מצוינות.
כאשר תשכרו מקצועני פרסום במערכות של פייסבוק תוכלו להיות בראש שקט
שהמודעות שלכם מנוהלות ומתוחזקות בצורה לא פחות ממושלמת.
תמיד האפשרות הזולה ביותר היא לחסוך ולעשות זאת בעצמך,
אבל רק אם יש ברשותכם את היכולות לבצע את המשימות האלו ואת הזמן להקדיש להן.
נסכים על זה שכשיש לכם בעיה בצנרת של הבית תמיד אפשר לשים כפפות ולשחות בתוך הבוץ,
זה יקח זמן זה יקח מאמצים רבים ואולי בסוף תצליחו לבצע את המשימה במקרה הטוב.
במקרה הרע תבזבזו שעות רבות לחינם ובסוף תרכשו שירות של חברה חיצונית בכל זאת.
לכן עדיף מראש לפנות אל מומחים בתחום ולתת להם לטפל בפרסום שלכם באינסטגרם.
איפיון שגוי של הקהל היעד:
בקמפיין אינסטגרם, יש להבין את הקהל היעד בצורה מדויקת.
השקעה בהבנה מעמיקה של דרישותיו, רגשותיו וצרכיו של הקהל תוביל לתוצאות מוצלחות
הרבה יותר מסתם קידום של שגר ושכח.
חוסר עקביות תדמיתית:
יש להבין שבניית תדמית בעמוד האינסטגרם שלכם היא חלק קריטי מהקמפיין,
ולא רק השקפה שלילית או חיובית על מוצר או שירות.
חשוב לשנות את התדמית בהתאם לסגנון ולהבנה הרגשית של הקהל.
תכנון והגדרת תקציב פרסום שגוי:
ניהול קמפיינים באינסטגרם דורש תכנון תקציבי נכון והבנה שהתוצאות יכולות לדרוש זמן.
אי ניהול נכון של התקציב והציפיות יכול להוביל לכשלים במתן שירות אמין ומקצועי.
עצלנות ושכפול הגדרות קיימות:
כל קמפיין באינסטגרם הוא ייחודי, ולכן חשוב להבין כי תוכניות קיימות לא בהכרח מתאימות לכל סוג של עסק.
התעקשות על נוסח יצאו יכולה לגרום לאי הצלחה.
חוסר מחשבה בקריאייטיב:
חשוב להבין שקריאייטיב מרהיב הוא חלק קריטי מכל קמפיין באינסטגרם.
אי התייחסות נכונה ליצירת קריאייטיב ייחודי ומותאם אישית עשויה לפגוע
ביכולת למשוך את הקהל ולגרום לפעולות משתמש חיוביות.
דף בלי אתר אינטרנט:
כשאתם מניחים את כל הביצים בסל אחד, העסק שלכם בסיכון.
פרופיל אינסטגרם ללא אתר אינטרנט משאיר אתכם תלויים במטא ונתונים לחסדיהם.
אם מטא יחליטו להעניש אתכם או לסגור לכם את הדף או לחסום לכם את משתמש הפרסום
הלך הכל לפח.
קודם כל, תפסיקו לפעול בשיטת ״עשה זאת בעצמך״
אם תבזבזו את כל הזמן שלכם על העלאת קמפיינים, הגדרת תקציבים, הגדרת קהלים, יצירה וכתיבת מודעות, ניתוח ואופטמיזציית הקמפיינים
לא ישאר לכם זמן לנהל את העסק או החברה שלכם.
עכשיו אחרי שהבנו את הקונספט, אתם פונים לחברה מקצועית שמתמחה בפרסום ממומן באינסטגרם וברשתות החברתיות בפרט.
דיברנו על חשיבות הפנייה לאנשי מקצוע רבות, וכל שנותר לנו הוא לספר לכם, כיצד אנו עושים זאת.
ספיד דיגיטל, מומחי פרסום שלא מסתפקים בלעשות את מה שהלקוח רוצה, אנחנו יודעים מה העסק שלך צריך, ויחד נבנה עבורך את אסטרטגיית הקידום שנכונה לתחום העיסוק שלך.
מועניינים לשמוע עוד? דברו איתנו או השאירו פרטים בטופס בתחתית העמוד👇.
על מנת להבטיח לעצמכם את כל היתרונות הנלווים למהלכי הפרסום והשיווק הממומנים ברשתות החיפוש, המדיה והחברתיות
וכדי שתוכלו להשיג תוצאות אפקטיביות ללא בזבוז כספים מיותר,
אתם חייבים ללמוד באופן מקצועי את מערכת הפרסום של מגוון הפלטפורמות הזמינות לשימוש כיום
או לשכור את שירותיהם של מומחי פרסום ושיווק בדיגיטל.
אנו מאפשרים לכם לקבל מאיתנו הדרכה וליווי צמודים או להישען אחורה ולתת לנו לנהל עבורכם
את כל הפעולות המקצועיות הנדרשות לצרכי הפרסום והשיווק עד לקבלת תוצאות.
ביו היתר בפעולות המקצועיות שאנו מיישמים, תוכלו לרכוש מאיתנו:
קמפיינים דיגיטליים הם מערכות של פרסומות ופרסום ממומן ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש ורשת האינטרנט.
שמיועדים לקידום מוצר, מותג, או שירות והגעתם אל קהל יעד הרלוונטי.
הקידום הממומן שונה מקידום אורגני בו אנשים מגיעים אל העסק שלכם מחיפוש נקודתי של מילות חיפוש ספציפיות.
בקידום ממומן (קמפיינים דיגיטליים) ניתן להגיע לקהלי היעד הרלוונטים באמצעות פרסומות ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש כתבות תוכן ועוד.
קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו בעוד בקידום אורגני צריך להמתין ולבצע קידום אורגני רציף לאורך זמן על מנת לראות תוצאות(פעילויות לטווח קצר ופעילויות לטווח ארוך).
קידום ממומן מיועדים לעסקים, ארגונים, מותגים וכל מי שרוצה לקדם את מוצריו או שירותיו בסביבת האינטרנט, ולהגיע לקהל יעד כאן ועכשיו באופן יעיל ומהיר.
בתחום הקמפיינים הדיגיטליים קיימים מגוון סוגים, כולל מודעות ב:
פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל, יוטיוב, לינקדאין המתמקדות בפרסום ברשתות החברתית.
קמפיינים חיפושיים שמשתמשים במנועי חיפוש(גוגל, בינג, יאהו ועוד).
מיילים פרסומיים(אימייל מרקטינג), וגם קמפיינים ברשתות המדיה של טאבולה ואווטבריין עם כתבות תוכן באתרים.
חשוב לשים לב לייעוץ ולבניית הקמפיין כך שיהיה אפשר למדוד את התוצאות, להתאים את הקמפיין לקהל היעד ולנצל את היתרונות של ניתוח תוצאות כדי לשפר את הקמפיין באמצעות כלים דיגיטליים.