דף הבית » חבילות דיגיטל » קידום אתרים אורגני seo
אם היה לכם שקל על פעם ששמעתם כמה קידום אתרים אורגני קריטי להצלחת העסק שלכם,
כבר לא הייתם צריכים קידום אורגני.
או לצורך העניין, לעבוד.
אז נתחיל מזה שמי שאמר לכם את זה צדק.
94% מהחיפושים אונליין בישראל נעשים בגוגל וכ-70% מהחיפושים הגלובליים.
כן, גוגל מרכזית עד כדי כך בחיים של כולנו.
מה שרוב העוסקים בתחום שוכחים לציין.
הוא עד כמה עבודת ה-SEO צריכה להיעשות בצורה מדויקת,
ובתפירה אישית למטרות ולאתגרים שלכם.
אנחנו פה כדי לעשות סדר.
יש לכם אתר אינטרנט והתחלתם לעשות קידום?
או שעוד לא התחלתם כלל?
קבלו מאיתנו דוח seo לאתר שלכם!
הדוח יעזור לכם להבין את נקודות החוזקה
והחולשה שלכם באתר,
למה אתם מחכים? זה בחינם!
תכניסו קישור לאתר שלכם
זה לא מספיק שיש לכם אתר אינטרנט,
הגיע הזמן שהאנשים שמחפשים את השירות או המוצרים שאתם מציעים,
ימצא אתכם בעמוד הראשון של גוגל!
נסו לחשוב בתור לקוחות שמחפשים שירות או מוצר ספציפי,
האם אתם מאמינים יותר למודעות או לתוצאות האורגניות שגוגל בוחר להציג?
ההגדרה המילולית של SEO היא Search Engine Optimization או בעברית אופטימיזציה למנועי החיפוש.
בהגדרה המעשית, מדובר על סט של פעולות מסוגים שונים (תוכן, עיצוב, קוד וניהול שוטף).
שנועדו לשפר את המראה והמיקום של דפי האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות.
מכיוון שחיפוש אורגני הוא הדרך הבולטת ביותר עבור אנשים לגלות ולגשת לתוכן מקוון.
אסטרטגיית SEO טובה וחיונית לשיפור איכות וכמות התנועה לאתר שלכם.
קידום אורגני הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי מכיוון שאנשים עורכים טריליוני חיפושים מדי שנה,
לרוב מתוך כוונה למצוא מידע על מוצרים ושירותים.
החיפוש הוא לרוב המקור העיקרי לתנועה לאתר ומשלים ערוצי שיווק אחרים.
קבלת חשיפה גדולה יותר ודירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר המתחרים
שלכם יכולה להיות בעלת השפעה מהותית עבור העסק שלכם.
עם זאת, תוצאות החיפוש התפתחו במהלך השנים האחרונות כדי לתת
לגולשים מידע יותר מדויק שיש בו סיכוי גבוה יותר להשאיר את
הגולשים בדף התוצאות במקום להוביל אותם לאתרים אחרים.
כדי להבין את הערך של הקידום האורגני, בואו נחלק את ההגדרה שלנו לשלושה חלקים:
תוצאות חיפוש ללא תשלום שמנוע החיפוש קבע שהן הרלוונטיות ביותר לשאילתת הגולש.
מודעות ממומנות שעובדות בשיטת תשלום פר קליק, מהוות חלק נכבד מ-SERP רבים.
יחד עם זאת תוצאות חיפוש אורגניות נבדלות ממודעות אלו בכך שהן ממוקמות על סמך
אלגוריתם הדירוג האורגני של מנוע החיפוש ולא על הצעות מפרסמים.
ההבדל העיקרי בין קידום אורגני לפרסום בתשלום הוא שקידום אתרים כרוך בדירוג "אורגני".
מה שאומר שאתם לא משלמים פר קליק כדי להיות במקום הזה.
עד כמה הגולש ושאילתת החיפוש שלו רלוונטיים לתוכן הקיים באתר שלכם.
אתם יכולים למשוך את כל הגולשים בעולם, אבל אם הם מגיעים לאתר שלכם
מכיוון שגוגל אומרת להם שאתם המקור הרלוונטי עבור מחשבי אפל.
כאשר אתם בעצם אתר משק שמוכר תפוחים.
סביר להניח שמבקרים אלה יעזבו את האתר שלכם ולא ימירו.
תנועה באיכות גבוהה כוללת רק גולשים שמתעניינים באמת במוצרים,
במידע או במשאבים אחרים שהאתר שלכם מציע.
קידום אתרים איכותי מנצל את המאמץ של מנוע החיפוש להתאים
את כוונת החיפוש של המשתמש לדפי האתר.
מספר הגולשים שהגיעו לאתר שלכם דרך תוצאות חיפוש אורגניות.
יש סיכוי גבוה יותר שגולשים ילחצו על תוצאות חיפוש שמופיעות במיקומים גבוהים.
וזו הסיבה שחשוב להשתמש באסטרטגיית ה-SEO שלכם כדי
לדרג את הדפים הרלוונטיים הכי גבוה שאתם יכולים.
ככל שתמשכו יותר מבקרים איכותיים לאתר שלכם,
כך יגדל הסיכוי שתראו עלייה בהמרות.
קידום אתרים בשנת 2023 מתאים לכל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח.
אף מקדם אתרים לא יכול להבטיח לך תוצאות מידיות אך לטווח הארוך אין ספק שזאת האסטרטגיה הנכונה לאתר שלך.
אם יש לך ציפייה לראות תוצאות כאלה, עדיף לך לפנות לקידום ממומן.
אבל כדאי לך לקחת בחשבון שקידום ממומן בתחומים תחרותיים לא באמת יאפשר
לך להשתוות ובטח שלא לעקוף את המתחרים הגדולים שלך.
גוגל אמנם מציגים את התוצאות הממומנות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות.
מה גם שהם מאפשרים ואפילו מעודדים פרסום בתשלום, אבל הרלוונטיות והעוצמה
של מנוע החיפוש החזק בעולם היא לא בהתאמת פרסומות אישיות.
אלא ברלוונטיות המידע שהגולש מקבל ממנו.
לחזק כל חברה וכל ארגון באמצעים דיגיטליים
כך שתוכלו להשיג יותר חשיפה ולקוחות.
לפני הטיפוס מוודאים שהענפים שלנו בריאים וחזקים. נכין מסמך שצועק את הבעיות הטכניות באתר בין אם מדובר בבעיות בנושא מהירות, תקינות או יכולת הקריאות בפני הזחלנים של מנועי החיפוש.
כמו בכל להקה גם אצלנו יש קופים חופרים, הם יודעים בדיוק באילו ביטויים להשתמש כדי להרכיב כותרות מתוחכמות שימשכו את העין בעמוד תוצאות החיפוש. אנו ננהל עבורכם בלוג ונתחזק את התוכן של כל תוצאות החיפוש המוצגות בגוגל כך שהכותרות יהיו בולטות ומושכות.
בכל חודש נבנה מערך ענפים מקשרים בתוך האתר ומחוצה לו, הקישורים החיצוניים שלנו מגיעים מאתרים חיצוניים בעלי סמכות שיקדמו אתכם לעמודים הראשונים במנועי החיפוש ויוודאו שתשארו שם לאורך זמן.
איך זה הגיוני?
איך שיווק אתרים אורגני יכול להוזיל הוצאות באפיקים אחרים?
הרי על תנועה לאתר צריך לשלם בכל מקרה.
איך שלא תסתכלו על זה בין אם זה בזמן ובאנרגיה – לכתוב מאמרים,
להשקיע באתר וכו',
או בכסף לשלם למישהו עבור שירותי קידום אתרים מקצועי).
אבל, כל היופי עם קידום אורגני SEO (או שיווק אורגני בגוגל),
זוהי העובדה שזה ערוץ שגדל עם הזמן וכאמור אין לו תקרת זכוכית.
לכן, בעזרת SEO אתם מורידים את התלות מערוצי פרסום ושיווק אחרים – עד לכדי מצב שאתם לא צריכים אותם בכלל
חווית המשתמש חשובה מאוד גם לגוגל וגם לגולש.
הדבר בא לידי ביטוי בגלישה מהירה במובייל תוך שימת דגש על תפריטים נוחים,
היררכיית אתר מסודרת ומובנית, קטגוריות ברורות וניווט קל ונוח בין עמודי האתר.
בהקשר להיררכיה של האתר, ניתן למשל להשתמש ב "Breadcrumbs" על מנת
להציג את הדרך שנעשתה עד כה באתר ולאפשר חזרה נוחה לכל עמוד באתר,
לנווט בין המוצרים באתר מכירות ואף להגיע לטופס רכישה בקלות.
פירורי לחם או סימני דרך הוא אלמנט בקרה גרפי שנמצא בשימוש
תדיר ככלי עזר לניווט בממשקי משתמש ובדפי אינטרנט.
ונועד כפי שמרמז שמו – להשאיר סימני דרך בהתקדמות של
הגולש בדפים או בעמודים שבהם הוא מבקר.
אלמנט זה מאפשר למשתמשים לעקוב אחר מיקומם בתוכנות, במסמכים או באתרים.
על מנת לא לפגוע באפשרויות הניווט של הגולשים.
יש לסקור לעתים קרובות את האתר ולחפש בו קישורים שבורים ותקלות טכניות שונות
שעשויות לפגוע משמעותית הן בחוויית המשתמש והן בקידום האורגני.
קידום אורגני הוא התהליך בו משתמשים באמצעים אורגניים ולא ממומנים על מנת לשפר את התנועה לאתר האינטרנט ואת מיקומו ודירוגו בתוצאות החיפוש בגוגל.
SEO יכול לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש, להגיע לעמוד הראשון בגוגל ולהגדיל משמעותית את כמות הביקורים באתר באופן אורגני, ובכך בעצם להפחית את ההוצאות על פרסום ממומן.
תשובה 3: יסודות ה-SEO כוללים מחקר מילות מפתח, בניית אתר במבנה היררכי נכון, כתיבת תוכן איכותי, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, ייעוץ בנושא טכני, מעקב אחר התוצאות ועדכונים באופן שוטף.
במציאות של 2024, כל אתר שרוצה שהלקוחות שלו ימצאו אותו באינטרנט בכל פעם שהם מחפשים מוצר, שירות או כל מידע שקשור לתחום שלו.
צריך קידום אורגני במונעי החיפוש.